2017. június 18., vasárnap

Egy ígéretes nyár kezdete

Mielőtt belekezdenék bejegyzésem lényegébe, szeretném megköszönni minden kedves olvasónak, aki támogatásáról biztosított a bíztatást, így látom értelmét folytatni.

Olyan álmom valósult meg tegnap, ami kisgyermek korom óta fontos volt nekem. Ahogy bizonyára sokan, magam is a Rockin nőttem fel, és a kedvenc sportágam volt az ökölvívás. Szerettem volna kipróbálni, de elhessegettem magamtól a gondolatot azzal a kreált ténnyel, hogy vakon nem lehet komoly körülmények között boxolni, és egy edző sem vállalná be egy vak edzését, tanítását. Nos, ez a kreálmányom a tegnapi nap során megdőlt, mert volt szerencsém részt venni a Nem Adom Fel alapítvány sports for all rendezvénysorozatán belül egy rendezvényen, mely megvalósította a fentebb említett álmomat, és lehet, hogy lesz folytatás. A Zuglóban található Box akadémián volt lehetőségünk többünknek kipróbálni a boxot, részt venni egy integrált edzésen. Én még boxoltam is ringben egy vak sráccal, és egy edzővel, élmény volt. Az edzők tehetségesnek gondolnak, így felmerült, hogy vállalnák az edzésemet, ahogy Gyuláét a másik srácét is, nagyon nyitottan álltak hozzánk.

Amikor beléptem az öltözőbe, már beszűrődtek a Rocki, és egyéb boxolós filmekből ismert hangok, a zsák puffanása, stb. Ahogy meghallottam ezeket a hangokat, méginkább felvillanyozott a dolog, és vártam, hogy kezdődjön az edzés. Gyorsan átöltöztem az edzéshez szánt ruhámba, és mentem is a terem ajtaja felé.

Ahogy beléptem az edzőterembe, máris kezelésbe vettek az edzők. Először bemelegítettünk különböző ugrálós gyakorlatokkal, majd megmutatták pontosan, hogy melyik ütést hogy kell bevinni, aztán már ütéskombinációkat is gyakorolhattam. Az egyik idős edző a lábmunkát is megmutatta, és gyakoroltuk ezt is. Amikor már rögzültek az előbb említett dolgok, a zsákozás következett. Zsákon kellett bemutatnom az ütéseket, és a végén jött a ringgel való ismerkedés, és zárásként maga a box, élő ellenféllel. Hihetetlen, hogy mikre képes az adrenalin. Alig éreztem ellenfelem ütéseit, és inkább az motivált, hogy bevihessem a következő ütést. Az edzők figyelték küzdelmünket, és egy-egy szép ütésnek jobban örültek, mint talán mi magunk. Olyan szeretettel, és elfogadással fordultak felénk, ami jó példa lehetne sokak számára, és ezt minden túlzás nélkül írhatom.

Az edzés után beültünk az edzőkkel, és a jelenlévő érdeklődőkkel egy helyre, jó hangulatban beszélgettünk, majd mindenki hazatért. Azzal az ígérettel váltunk el edzőinktől, hogy találkozunk hamarosan.

Fantasztikus élmény volt ez az este. Már ténylegesen eltudom képzelni, hogy milyen érzés lehet a ringben, és alapvetően jól esett az edzés. Ebből az estéből kiindulva csak remélni tudom, hogy sok jót hozhat még ez a nyár. Nem szeretnék sokat, csak kellemes nyári estéket azokkal az emberekkel, akik fontosak számomra, és örökre megbecsülni minden őszinte, szép pillanatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése