2018. január 25., csütörtök

Külön kiadás, Dániai utazás, az utolsó napok

Szerdán kipihentük délelőtt a kedd fáradalmait, majd indultunk sétálni Koppenhága belvárosába. Hévvel mentünk a Dánia fővárosában Deák térnek megfelelő térig, majd besétáltunk egy a Váci utcához hasonlatos sétálóutcába. Egy templomnál megnézhettem azt a szoborként megörökített arcot, ami egy angyali arcot ábrázolt, majd megtaláltuk a világ legmagasabb emberének szobrát is. Lucky szépen dolgozott, pedig ismeretlen volt számára ez a környék is.

Sétánk során eljutottunk egészen az egyik csatornáig, mely a tengerig vezet. Kicsit olyan volt az egész, mint egy filmbéli jelenet, mert tengeri sirályok vijjogtak körülöttünk, és símogatta arcunkat a hűvös tengeri szél.

Visszafelé elengedtük Luckyt az egyik parkban, majd beültünk egy kávézóba kávét, és forrócsokit inni. Este pedig beültünk egy ázsiai étterembe, ahol amolyan előszülinapi vacsit rittyentettek nekem Tibiék. Sushival kezdtünk, majd én kínai kajával zártam az este ezen részét.

Elérkezett a reggel, indultunk a reptérre. Négykor keltünk fel, és ahogy teltek az órák, szép csendben 38 éves lettem. A reptéren jó hasznát vettem annak, hogy megtanítottam Lucky-nak a szabadon követést, mert a biztonságiak mindent levetettek velem Lucky-ról, és szabadon követésben jött át velem a biztonsági kapun. Büszke voltam rá, mert nem bóklászott el lábtól, és a lábhoz, kövess vezényszavakra szabályosan sétált mellettem. A gépen most kényelmesebb helyet kaptunk, Lucky jobban elfért a lábamnál. Kis szél nehezítette pilótánk dolgát, de kisebb megingásokon, és rázkódásokon kívül nem észleltünk veszélyt az út során. A ferihegyi reptéren kicsit döcögősen sikerült letennie a gépet pilótánknak, de ez valószínűleg a szélnek volt köszönhető.

Józsi Édesapja, és Józsi hoztak haza minket, majd pihengettünk a nap további részében.. Fura kettős érzés jár bennem egész nap, mert jó itthon lenni, de rossz volt Tibit ott hagyni Dániában. Zsonganak bennem az elmúlt pár nap eseményei, és közben újabb évvel öregebb lettem. Hogy bölcsebb is lettem-e, vagy sem, majd megítélik azok, akik ismernek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése